ارتباط آنلاین با کارشناس فروش در واتساپ

قدرتمندترین کامیون سری FH را بشناسیم

قدرتمندترین کامیون سری FH را بشناسیم

قدرتمندترین کامیون در سری FH Volvo FH16 است. اما مسأله چیزی بیشتر از قدرت است. با ما تا آخر مطلب همراه باشید.

ولوو بازهم نشان داد در زمینه قدرت، بی رقیب است ! کامیون FH 16 چهار قدرت گوناگون ۵۴۰، ۶۰۰، ۷۰۰ و ۷۵۰ اسب بخار با گشــتاوری تا ۳,۵۰۰ نیوتن‌متر عرضه می‌کند !

  • طراحـــی منحصربفرد

همه کامیون‌های سری FH با خطوط و انحناهای آیرو ظاهر یکسانی دارند. جزئیات بیرونی Volvo FH16 ارتقا یافته‌اند و منحـــصربه‌فرد.

  1. شیـــشه عقب
    شکــل و سایه‌اندازی شــیشه‌های کناری عقب، چابکی ظاهر کابین را تشدید می‌کند.
  2. مشکـــی جدید
    رنگ FH16 جدید تیره است. خیـــلی تیره. اما زیر این ظاهــر حالت فرــیب‌کارانه‌ای هست. آن را Fjord افسانه‌ای می‌نامیم. باید آن را ببـــینید.
  3. توجه به جـــزئیات
    جزئیات ظریف تفاوت را به وجود می‌آورند. پرداخت‌کاری ساتن کروم پله جلـــویی، تزئینـــات جلوپنجره، دستگـــیره‌های در و آرم آهنی Volvo، ایـــن‌ها را بی‌نظیر می‌کند.
  4. جلوپنجـــره بزرگ
    جلوپنجره متمـــایز با رنگ نقره‌ای تیره در جاده بسیار تأثیرگذار است. آینه‌ها و آفتاب‌گیر ظاهـــری درجه یک دارنـــد.
  • طراحی منحصربه‌فرد صندلی

صندلی متمایز راننده شمایل و پارچه‌های مختص به خودش را دارد و به فضای داخلی کابیـــن حــــس فوق‌العاده‌ای می‌دهد. تودوزی‌ها هـــم با جنس چرمی و هم با جنس ترکیبی چرم/پارچه موجود هستند. طراحی صندلی و مواد استفاده شده در Volvo FH16 منحصربه‌فرد هستند.

  1. غربیلک فرمان به رنگ مشکی پرکلاغی
    ساخته شده از چرم تیره با دوختی به رنگ مخالف که با تزئیـــنات فضـــای داخـــلی جور اســـت. غربیلـــک فرمان به رنگ مشــکی پرکلاغی حس خوشــی را حین رانندگی القــا می‌کنـــد. و فقـــط در Volvo FH16 موجـــود است.
  2. درجه یک
    فضای داخـــلی کابیـــن با داشـــتن پنل‌های منـــحصربه‌فرد در و دیوار، تزئینات دکوی کروم‌کاری شـــده، پرده‌ها، تودوزی تخــت‌خواب سفری و چراغ‌های اضافه در، جلوه ویژه‌ای دارد. همه این‌ها با هم فضـــای باشکوهی را داخـــل کابیـــن ایـــجاد می‌کنـــند.
X
Cart
  • No products in the cart.